Asiakaspalautukset

Asiakaspalautukset takaisin Hobbylinnalle - uusi järjestelmä, jonka tarkoituksena on nopeuttaa ja parantaa asiakaspalautusten käsittelyä. Palaute on myös tervetullut ja kehitysideat otamme mielellämme vastaan.

Kaikki asiakaspalautukset tehdään alla olevalla lomakkeella. Täyttämällä lomake huolellisesti helpotat asian käsittelyä. Tuotteillamme on 14 päivän palautusoikeus muutamia tuotteita lukuun ottamatta. Seuraavia tuotteita ei voi palauttaa.

- Palavia nesteitä esim. polttoainetta tai aerosoli pakkauksia.
- CD / DVD levyt ja ohjelmistot jos sinetti on avattu
- Erikseen asiakkaalle tilattuja tuotteita.
- Määrämittaisia tai muita mittojen mukaan tilattuja tuotteita.

Asiakaspalautus on pääsääntöisesti maksullinen jos asiasta ei erikseen sovita.

Tuotteet tulee palauttaa myyntikuntoisina ja myyntipakkaus suojattava esimerkiksi pakkaamalla tuote erilliseen laatikkoon tms. Myös myyntipakkaus tulee olla myyntikelpoinen.

Maksullisen palautuksen voit toimittaa meille haluamallasi tavalla, muista kuitenkin käyttää perille toimitusta. Emme valitettavasti pääse noutamaan paketteja esim. Matkahuollosta. Itellan kanssa meillä on sopimus jolloin postipaketit tulevat meille perille. Jos lähetät tuotteen kirjelähetyksenä, emme ota vastuuta lähetyksen saapumisesta perille. 

Merkitse myös paketin päälle käsittelyn aikana saatava "tiketti" numero. Muista myös antaa tilinumerosi palautusta varten.

Lisätietoja Postin asiakaspalautuksista löytyy myös Postin sivulta.
 

Yhteydenottopyyntö

Tällä lomakkeella voit jättää meille viestiä tuotteistamme tai palveluistamme.