Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Tosi hyvä pienoismalli tekemistä riittää tämän parissa osat sopivat hyvin paikoilleen ei kuitenkaan ihan helpoimmasta päästä rakentaa kokeneemmille rakentelijoille hyvä malli
Anonyymi26 loka, 2024Vahvistettu ostos

