Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Meng on uusi suosikkini pienoismallivalmistajissa... tässäkin hyvä valujälki: terävät muodot teräviä eivätkä terävähköjä. Saumat osuvat paikalleen eikä sinne päin: mallinnettu taitavasti, siten ettei pääse syntymään irtivääntäviä "pännejä" joita pitää pakottaa paikalleen kaiken maailman klipseillä ja painoilla.Summa summarum: miellyttävä koottava.
SubFreak1 maalis, 2022

