Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hyvät detailit osissa ja muotit ok. Ajajan luukusta puuttuu reikä joka kyllä melkolailla kaikissa oikean tankin kuvissa näkyy. Telat täytyy rakentaa yksittäisistä telan palasista jotka kiinnitetään pienillä tapeilla. Valitettavasti näissä osissa toleranssit muoteissa ei oikein toimi käytännössä. Telan palasten tappien reiät rikkoutuvat välillä ja tappi ei sitten enää pysy paikallaan. Tapin reikä ei myöskään ole lävitse asti joten ei voi käyttää ilman poraamatta omaa tappiakaan. Telassa on kyllä hienot detailit mutta toteutus on valitettavasti huono.
Jere, Nokia1 maalis, 2022
Otsikoimaton arvostelu
..............1 maalis, 2022

