Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Ostin tämän paketin, koska oletin että kaksi autoa. Tämä oli kyllä totta, tässä tulee kaksi eri autoa (Usko tai älä, mutta nuo ovat kaksi eri). Voi tottakai rakentaa kaksi samanlaista, mutta eihän siinä ole hauskaa. Suosittelen kyllä, jos kiinnostaa, mutta varoitan tämän. Minun Tamiya thin cement söi läpi pienimmät yksityiskohdat. Tämä muovi on erittäin ohutta ja vaatii hellää kosketusta.
Thomas, Espoo27 helmi, 2024Vahvistettu ostos

