Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Ensimmäisenä tankkina itselle, Takomilla on kaksi Maus kittii, V1 ja V2. Tämä on tottakai V1, jossa ei ole piippua. Olisi pitänyt huomata se mutta en huomannut. Voisi myös laittaa jotain tietoa tuotekuvaukseen, eikä jättää sitä tyhjäksi. Muuten mukava rakentaa ja maalata.
Thomas, Espoo27 helmi, 2024Vahvistettu ostos

