Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.33
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
67%
4
33%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Ei otsikkoa
Maali on hieman kuivempaa tai jauhoisempaa kuin esim. Tamiyan maali. Mutta levittyy tasaisesti ja kuivuu todella nopeasti. Jatkossakin voisin kuvitella ostavani ainakin mustaa tai valkoista. Muista väreistä ei kokemusta vielä.
Tomi2 viikkoa sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi22 heinä, 2025Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Maali oli hyvin peittävää eikä valumia tullut ,mutta purkki voisi olla hieman suurempi hintaansa nähden.
Anonyymi1 maalis, 2024Vahvistettu ostos

