Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Lähti vähän lapasesta tämä mini crawler-touhu. Hommasin tämän FTX- Outback Rangerin kaveriksi. Auto näyttää tosi hyvältä äheltäessään maastoradalla. Korin väritys on kopan muovikerroksissa, jos tätä kustomoi vaikka mattateipillä tms. ei alkuperäinen pinta mene pilalle. Helppo/keskivaikea -luokituksen voisi lukea myös: kiva - aina vaan kivempi. Tässä, kuten siinä mun FTX:ssä on kasapäin realismia voimansiirrossa, alustassa ja renkaat on ihan sairaan siistit. Tästäkin saa kyllä hyviä kiksejä, melkein tuntee mustan dieselisavun ja kiehuvan peräöljyn nenässään. 1/24 - koko on tosi hyvä sisällä ajamiseen, radan saa tehdyksi kotoa löytyvistä tarveaineista ja ajamaan mahtuu kirjoituspöydän kokoisella alueella useampikin auto.
Anonyymi27 helmi, 2024

