Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Toi on hyvännäköinen, sanoi kaverit. Mun eka crawler, näin samankaltaisen Element:in tositoimissa aiemmin. Pakko saada ja päätin tilata "heti varastossa"auton, sain sen seuraavana päivänä lähi-ärrältä! Auto on kyllä ihan toiveiden täyttymys. Siinä on valot, makeet kardaanit, ripustukset, jakolaatikko ja hyvin realistisesti toimiva pyöränripustus. Aidosti painuvat maastorenkaat ja painopiste kruunaavat ajotuntuman. Radaksi sopii eri kaltevuuksilla ja sopivan pienillä "kivillä ja kuopilla" tehty rata. Ohjaimessa on hyvät trimmi- ja puolittajasäädöt, ne pääsee paremmin oikeuksiinsa myöhemmin: Vasta muutaman akullisen jälkeen opin ajamaan sujuvasti vauhtia ottaen ja nopeutta säädellen. Auto antaa koko ajan enemmän, rataa ollaan porukalla tehty yhä siistimmäksi. Tämä pikkuauto yllätti positiivisesti. Heikki 63v.
Erittäin hyvä ja kestävä auto.

