Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä maastoon ja erittäin hyvä myös asfaltilla.
Anonyymi13 syys, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Täydellinen auto, riittävän nopea 10-vuotiaalle kuskille. Lipo-auton kiihtyvyys on plussaa! Vapaalla kulkiessaan voimansiirto ääntää hieman.
Anonyymi10 touko, 2024Vahvistettu ostos

