Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Kiva auto, alkuperäinen akku vähän pieni.
Anonyymi5 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä perus auto. Parilla päivitysosalla ihan kiva harjoitusauto radalle.
Anonyymi14 helmi, 2025Vahvistettu ostos

