Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Hauska laite ja hyvät lisävarusteet
Ostin pojalleni synttärilahjaksi ja otin pakettiin mukaan lisäakun ja paremman laturin. Setti on toiminut mainiosti ja poika on ollut innoissaan. Auto vaikuttaa laadukkaalta ja helposti ohjattavalta. Suositukset minulta. Ollut hyvä ostos.
Aleksi Repo2 viikkoa sitten

