Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi3 kuukautta sitten
Otsikoimaton arvostelu
Ostin nipun näitä järeämmän käsivalaisimen uudelleenkennotusta varten ja toimivat niin kuin pitääkin! Juotostina tarttui korvakkeisiin kohtuullisen helpolla.
Anonyymi20 touko, 2025
