Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Edullinen, mutta...
Ohjaus on kehnosti suunniteltu. Alkuperäinen servo on täysin alitehoinen.
Center Shaftin tunneli kerää KAIKKI pienet kivet suoraan pinjonin ja spurin väliin.
Jousitus ihan ok, mutta kaipaa ehdottomasti jäykempää öljyä.
Hintaansa nähden ihan kiva ajella asfaltilla, mutta muuhun käyttöön ei voi suositella.
Vakio akulla ei käytännössä tee oikeen mitään, mutta isommalla akulla hauska vekotin. Aika helposti tuppaa hajoamaan osuessaan. Lisäksi tuntuu keräävään helposti hiekkaa koneistoon, joka sitten johtaa melko pian hammasrattaiden kulumiseen ajokelvottomiksi. Kannattaa siis mahdollisuuksien mukaan välttää hiekkaa tai tiivistää isoimmat reiät.
Hyvä kulkuinen laite ainoa miinus akun kesto suosittelen ostamaan isomman akun niin pääsee siitäkin "ongelmasta".
Toiminut hyvin.
Akku on melko lyhyt kestoinen

