Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Kyllä on liimat kehittyneet hyviksi tässä vuosikymmenten aikana.
Anonyymi3 kuukautta sitten
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä liima ilman kovaa hajua. Suosittelen!
Anonyymi6 kuukautta sittenVahvistettu ostos
