Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Tämä malliauto on hyvin innostava ja koukuttava versio, kyseisestä GTO sta! Ja osuva lisäys Revell in katukilpuri tyylisten, klassisten jenkkiautojen kokoelmaan. Oman tulkintani mukaan, tämä auto on ollut ehkä alkujaan Monogramin malli. Viitaten 1:24 kaavaan ja maltilliseen osakokonaisuuteen, helppouteen, tietyntyyppiseen selkeyteen, sekä silti riittävän yksityiskohtaiseen detaljointiin. Kiitosta ansaitsee lisäksi printatut red - line renkaat! Ja tottakai näyttävä ahdin moottori versiointi, isoine takarenkaineen sekä tyylikkäine vanteineen, jos haluaa rakentaa raaseri version. Nostetun perän mahdollisuus, on osuva lisäys settiin. Hienous on myös valintaoptio, luodako "pillared coupe" tai hardtop versio. Olisi hyvä, jos ahdin moottoria varten, mukaan kuuluisivat lisäksi peltipakosarjat. Luontainen lisäys yleisesti ottaen, huomioiden viritysaste. Mieluusti voisi olla reaktiotangot, lisätuiksi taka - akselille ja yksinkertainen turvakaari. Mutta, nämä ovat suhteellisen näppäriä rakentaa itsekin, sopivista polystyreenisista raaka - aine osasista. Huomioitava on kuitenkin helpompi, 2 in 1 - malliauton osakokonaisuus. Tuntuu hyvältä, että tämä malliauto on tullut nyt tilattua! Aluksi tuli katseltua kuvia läppärin ruudulta ja sitten lisääntyi into - piukea olo, että, no hyvänen aika sentään, mitä tässä nyt enää odottelemaan, autohan saattaa olla pian poissa kuvastosta! Olen myös seuraillut, että tulisiko lisäksi vuoden 66 GTO, listoille mukaan jälleen. Se olisi hieno kumppani, tämän 64 GTO n rinnalle!

