Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Tämä Chevy Pick-Up,on hieno uutuus Revell/Monogramin lavamallisten,4 x 4 Chevyjen,ja muidenkin vastaavien joukkoon,takavetotekniikkansa ja customoidun street-
machine rakentelutyylinsä puolesta.Hienoja yksityiskohtia löytyy,mm. tumman harmaaksi sävytetyt lasiosat,sivuille tulevat pakoputket,80-luvun tyyliset, moottorin cus-
tom-osat,billet-henkiset vanteet ja laskettu etuakselisto.Takana on myös sopivasti tuhdimmat takapyörät. Myös decals-arkki on kattava.Tyylikäs malliauto,joka tekee into-piukeaksi, ja virittää välittömästi, "täytyy hankkia ja rakentaa" -tunteen ja ajatuksen! :)
Anonyymi13 kesä, 2024

