Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Ostin keräiltäväksi, en kasattavaksi
ja siksi pakettia avatessa ensin näytti siltä että yks tähti... Oli nimittäin takaosan pahvi jostain syystä teipattu ylösalaisin.... Sen sai onneksi irti ja teipattua oikein päin. Hyvän näköinen paketti, mutta itse koottavasta en osaa sanoa mitään, sillä paketti jää hyllyyn keräilytarkoituksessa.
Ka712 viikkoa sitten

