Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Tämä Porsche kilpuri, on Surteesin tavoin vanha, kauan markkinoilta poissa ollut malliauto, joka on lämpimästi tervetullut takaisin! Tyylikäs ja tehokas,
nostalgisen Can Am - ratasarjan ratsu, aikakaudelta, jolloin kilpa - autot ovat olleet erityisen kauniita. Muulloinkin, kuin vain silloin, kun ne voittavat! Kunni-
oittaen tottakai, Enzo Ferrarin tyylikästä ja tunteikasta, nostalgista lausahdusta! Liitän tähän Porscheen paljon samaa, joka pätee aivan vastaavasti Surtee-
sin kanssa yhteen. Kuljettaja hahmo, on upea lisä tässäkin malliautossa. Kookas korirakenne, herättää hienon sävähdyksen itsessäänkin ja myös tunteen,
miten kookkaita ovat 1/32 kaavan autorata - autot, sinällään, kun rinnallistaa tällaisen malliauton näihin kanssasisariinsa. Dekaaleissa, on tietääkseni li-
säystä sekä tarkennusta, mitä tulee ratin Momo - tekstiin, ja mittareihin. Surteesissa vastaavaa, "Revell - detaljointia" lisäherkkuna, joka on aivan
loistavaa! Tämä oman tietämykseni pohjalta. Muutoin upeaa, että dekaalit ovat myös originaalit versiot. Nyt minulla on myös tämäkin, nostalginen raa-
seri, jonka osia jo tarkastellessa, saattaa kuulla V12 - kilpamoottorin, "urku sinfoniaa"!

