Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Tämä vanha kunnon Surtees yllätti iloisesti, tullessaan jälleen markkinoille, todella pitkän ajanjakson jälkeen! On tuttu malli jo lapsuusajoiltani, sen ollessa uusi tuolloin ja Matchboxin tehtaan tuote. Kuten sen sponsorien joukossa, kyseinen logo komeileekin. Kaverillani tällainen oli, mutta ei koskaan itselläni.
Joten, tämä tuntui heti sen nähdessäni luettelossa olevan, sarjassamme: "Täytyy hankkia - kategorian malliauto!" Se on mielestäni erittäin tasokas ja laadu-
kas. Osia ja yksityiskohtia on paljon, suhteessa mittakaavaan. Kiehtovaa - pienempi mittakaava, paljon tarkkuutta sekä yksityiskohtia - meininkiä, tässä malliautossa! Väri valmiudet hienoja, sekä pyörivät pyörät, ja kumimaiset renkaat. Alkuperäiset dekaalit myös. Ainoa asia, joka tuntuu kismittävän ja
karvaalta, on se, että hienot Good Year - kohokirjaimet, joutuu viilaamaan pois renkaista, jos haluaa toteuttaa autenttiset, mallia noudattavat Firestone-tekstit. Mutta, asian kanssa selviytyy. Hienoa on myös nämä maali ja tarvikekattaukset. Nyt minulla on vihdoin tämä, "Kultaisen F1-ajanjakson", kaunis kilpa-auto, myös itselläni!

