Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
0.5
Kirjoita arvostelu
100%
1
0%
2
0%
3
0%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Tämähän ei tietenkään ole tuotteen myyneen yrityksen vika, mutta nämä "easy-click" / "easy assembly" - mallit ovat totaalista pohjasontaa. Lailla pitäisi nämä kieltää.
Ikävä kuulla tämä. Ollaan saatu myös ihan positiivisia kommentteja, mutta täytyy laittaa valmistajalle viestiä.
Anonyymi27 helmi, 2024Vahvistettu ostos

