Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Tässäpä hyvä ja edullinen ison skaalan auto. Toki tässä on styreenivalussa käytetty noin puolen vuosisadan ikäisiä muotteja, joten ymmärtää tuon halvemman myyntihinnan kuin esim. Beemaxin ja Mengin äskettäiset julkaisut. Syövyteosista iso plussa!
Anonyymi27 helmi, 2024Vahvistettu ostos

