Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
6 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Taattua Tamiya-laatua
Hieno malli ja laadultaan taattua Tamiyaa.
Mallin sai hakea seuraavana päivänä tilauksesta heidän omasta pakettiautomaatista joka on erittäin hyvä ratkaisu perus kivijalkaliikkeeseen verrattuna.
Oikein siisti paketti ja tuli nopeasti. Hyvä homma.
Paketti tuli erittäin nopeasti perille. Täysin virheetön paketti ulkoa päin. Puristusmuotin reuna jäämiä on erittäin vähän, paljon vähemmän mitä esimerkiksi Revell:n malleilla . Ylijäämä muovit olivat helppo siivota osista. Suomen kielisiä ohjeita ei ymmärrettävästi ole mutta englanti kyllä löytyy. Ohjeet ovat erittäin helppo lukea ja tulkita myös maalien osalta. Erittäin mukava yllätys oli ylimääräiset vaihtoehtoiset vanteet, puskurit ja helmat. Valmis lopputulos on erittäin nautinnollinen kun tuotteen laatu on hyvä.

