Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi3 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Loistavaa tamiya laatua,osat loksatelevat paikoilleen melkein itsestään,pakkauksessa mukana siviilifiguri työnnettävine kärryineen joten pienen dioraamankin mahdollisuus olemassa
Marko, Tornio27 helmi, 2024Vahvistettu ostos

