Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Yleisesti hieno malli hyvillä ohjeilla mutta en kuitenkaan ensikertalaiselle välttämättä suosittelisi. Oma tamiyan malli oli ostettu käytettynä ja kitti itse oli todella vanhaa tuotantoa, jopa 70 luvun lopulta! Ainakin tuon vanhan mallin figuurien asennus oli todella haasteellista.
Anonyymi3 touko, 2024

