Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Minun mielestäni malli ei ollut kovin laadukas mutta hinta ehkä voi kertoa tämän teille mutta muuten malli oli kiva rakentaa ja hobbylinnan nopea tilausaika teki päivästäni paremman. Kiitos!
Jarno, Hajala1 maalis, 2022

