Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hieno sarja, hyvä laatu. Harmi kun suomisiirtokuvia ei ole mukana
Anonyymi14 elo, 2025Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Taattua Tamiya laatua, hyvät yksityiskohdat ja helppo myös aloittelijoille. Hahmot ainoat mitä joutui hieman siistimään
Anonyymi16 tammi, 2024

