Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
William, Kokkola27 helmi, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Ensimmäinen koottava tankkini oli onnistunut ostos. Aika helppo rakentaa vaikka osia oli paljon ja muutama erittäin pieni. Näyttävä tankki täynnä yksityiskohtia. Tamiya huippu laatua! Suosittelen
Tomas, Espoo1 maalis, 2022

