Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
mukava malli rakentaa, taattua tamiya laatua, helppo malli tehdä ja ei liikaa ylimääräisiä pieniä osia mitä rakentaa, malli näyttää hyvältä ja mukana tulee 3 eri maan merkkejä mitkä laittaa tankkiin
Anonyymi22 elo, 2025Vahvistettu ostos

