Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
taattua tamiya laatua mallissa, yksinkertainen rakentaa ja ainoa vaikea kohta on telojen asennus mutta se tuntuu olevan joka ikisessä pienoismallissa sama, kaikenpuolin hyvä malli, mukava pohjaväri että ei ole pakko maalata runkoa
Anonyymi25 elo, 2025Vahvistettu ostos

