Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Stug III Tamiyalta on mielestäni hintaansa nähden hyvä, halvempi kuin Dragonin. Mallissa on perussisäosat, ainakin ne, jotka luukuista näkyvät. Metallinen tykinputki säästää saumojen hiomiselta. Liikkuvat telapyörien vääntövarret ovat hieman mielipidekysymys: ainoastaan ensimmäinen pari on jousitettu, muut eivät. Telaketjut "letkuketjuina" ovat uskottavan näköiset. Mallista saa kohlaisella työllä hyvän.
Tuomas, Espoo1 maalis, 2022

