Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Todella hyvä pienoismalli. Selkeät ohjeet, osat sopivat hyvin yhteen. Ohjeiden selkeyden vuoksi sopii hyvin aloittelijoille, fyysisesti tarpeeksi iso ettei maalaaminen ole liian vaikeaa. Todella nopea toimitus.
Buhmi1 maalis, 2022

