Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Oli todella kiva rakentaa ja kun ostat vielä zimmerit kitin niin saat todella hienon mallin ja myös painot olivat kiva lisäys. Hobbylinnan kuljetus oli aika nopea.
Jarno, Hajala1 maalis, 2022

