Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
2
Kirjoita arvostelu
0%
1
100%
2
0%
3
0%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
tosin kuin muut Tamiya Akryylimaalit jotka peittävät kohtalaisen hyvin niin tämä kyseinen keltainen on huonosti peittävä ja vaatii alle ehdottomasti valkoisen pohjansakin niin sitten lopputulos on erinomainen
Tommi, Turku27 helmi, 2024Vahvistettu ostos

