Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.79
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
14%
4
86%
5
7 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi5 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi30 loka, 2025
Otsikoimaton arvostelu
Täydellinen liima pienoismallien rakentamiseen! Sivellin ehkä välillä liian iso mutta itselle ei ollut isompaa ongelmaa tästä.
Anonyymi19 tammi, 2025Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä liima
Perttu, Merimasku27 helmi, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Tosi liima
Jarno, Pieksämäki1 maalis, 2022
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä liima, pensselipää saisi olla hieman pienempi
Riku, Laitila1 maalis, 2022
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä liima ja sitäkin parempi tapa saada se liima pienoismalleihin! Rakastan tuota sivellin kärkeä jolla se liima saadaan valattua
Jimi Kannisto1 maalis, 2022

