Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
10 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Pensseli ja hyvä liima muovipaloille
Anonyymi4 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Pensseli ja hyvä liima muovipaloille
Anonyymi4 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi5 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Halpa ja kestää ikuisesti, ei sottaa ja kuivuu nopeasti.
Anonyymi6 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Erittäin hyvä liima
Anonyymi30 touko, 2025
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi19 tammi, 2025
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi31 loka, 2024
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi31 loka, 2024
Otsikoimaton arvostelu
Oikein iso ja riittoisa.
Anonyymi13 syys, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Tälläin 15v jälkeen takaisin mallaajaksi palanneena, tämä liima ja annostelu on hyvä uudistus harrastuksen parissa tapahtunut kehitys. Suosittelen.
Anonyymi27 helmi, 2024Vahvistettu ostos

