Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Tämä oli 10 vuotiaalle pojalle hankittu ensimmäinen laadukkaampi rc-auto. Lunasti täysin odotukset suorituskyvyn suhteen ja on tarjoillut jokapäiväistä hupia. Vaikuttaa oikein laadukkaalta ja kestävältä autolta. Sitä toki tähän hintaan sopii odottaakin, mutta rahalle saa tosiaan vastinetta. Ainut miinus siitä, että vakioakku tyhjenee melko nopeasti. Olisi pitänyt suoraan hankkia pari vaihtoakkua ja ehkä myös suoraan lipo-akkuja suuremmalla kapasiteetilla.
Anonyymi12 syys, 2025Vahvistettu ostos

