Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Todella hieno ja erittäin hyvä "premium" luokan what-if malli. Ei ihan halvimmasta päästä, mutta hinnalle antaa arvonsa mallin valmistuksen hyvä laatu sekä osien suuri määrä. Mallia en suosittelisi aloittelevalle mallirakentajalle, mutta kenelle tahansa vähänkään enemmän osaavalle ja näppärä sormiselle tätä mallia suosittelen ~Malli sisältää paljon pikkutarkkaa tekemistä ja hieman aikaa vievää näpertämistä, esimerkiksi koko vaunun tykki tykkitornin elementit ovat käytännössä täydellisesti mallinnettu ja näin pieniä osia ja yksityiskohtia on paljon. Tekemistä siis riittää mutta lopputulos on onnistuneelle valtavan hieno! Lisäksi malliin sopii äärettömän hyvin esim. Friulmodellin tai Mastersclubin metallitelat sekä metallinen tykinputki, sekä tietysti kaikki muut Panther vaunun accessorit! (Huomaa metalliteloja hankkiessa, että tässä vaunussa on pidennetty panther-vaunun runko, joten ole varma että perus-pantherin metallitelapaketissa on riittävästi telakenkiä. Tähän vaunuun tulee noin 102kpl kenkiä puolelleen ja kun itse käytin Mastersclubin panther teloja niin paketin telat riittivät oikein hyvin. Paketissa oli kymmenkunta kenkää "ylimääräisinä" ja uskoisin että useimmissa paketeissa näin on.) Ehdottomasti hintansa arvoinen malli, jota on todella mukava rakentaa, vaikka voi olla hieman työlästä ja joka on todella näyttävän näköinen valmiina. 5/5 Suosittelen!

