Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
3.25
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
50%
3
50%
4
0%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
aika huono laatunen mutta sen huomaa hinnassakin, mutta oli silti mukava rakentaa ja maalata. jos kadotat osan valmistajaa ei kiinosta lol.
Anonyymi21 heinä, 2025Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Käytännössä jokaisessa osassa siistimistä, osien istuvuus on vähän sinnepäin ja ohjeissa virheitä. muuten hyvä loppu tulos
Anonyymi19 tammi, 2024

