Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hyvät siveltimet pienten yksityiskohtien maalaamiseen. Ei nämä ehkä luonnonkuituisille vedä vertoja mutta silti parhaat keinokuituiset joita itse olen käyttänyt
Anonyymi3 elo, 2025Vahvistettu ostos

