Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Kiva kone ensi koneeksi. Helppo lentää!
Anonyymi4 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Ensimmäiseksi RC-koneeksi on ollut tosi hyvä! On hyvän näköinen, nopea ja ketterä. Gyro auttaa pitämään hallinnassa ja se pois päältä voi opetella vaikka mitä temppuja. Pari pahaa maahansyöksyäkin kone on jo kestänyt, potkureita lukuunottamatta.
Anonyymi20 touko, 2025Vahvistettu ostos

