Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä tuote. Gyro toimii ja pitää koneen hallinnassa jopa kohtuu navakassa tuulessa.
Sopii mainiosti siten myös aloittelijalle niin kuin kuvauksessa kerrotaan.
Pari varapotkuria pakkauksessa myös, jos käy "oho" tilanne, jotka on helppo napsauttaa pikakiinnityksellä paikalleen.
Vahva suositus tälle.
Anonyymi2 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi6 kuukautta sittenVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi2 loka, 2025Vahvistettu ostos

