Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Pakkasta muovi osat ei oikein kestä (-3) minkä takia etu ja takapuskuri sekä kate hajosi harjoitusajo nopeuksissa (50%) ilman että oikein isoa hyppyä edes olisi tullut. Takapuskuri taisi hajota kun nostin auton lumisesta ojasta. Olin kyllä aika varma et näin myös käy niin otin tietoisen riskin pakkasen kanssa. Lumen syvyys kun menee yli maavaran niin autoa joutuu useinmiten auttamaan. Lämpimämpiä kelejä odottamaan et pääsee kokeilemaan mitä se oikeasti kestää.
Anonyymi17 maalis, 2025Vahvistettu ostos

