Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
2.5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
100%
3
0%
4
0%
5
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi15 Nov, 2024Vahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Tamiya tuote, joka ei täysin vastaa totuttua Tamiya laatua. Ilmeisesti halpa alihankinta tuote. Isot osat ohutta pehmeää muovia, joita on todella työläs sovittaa tarkasti. Tamiyan naps-naps sovitus ei toimi alkuunkaan. Osia silputtu pienemmiksi, jotta saadaan koottavien osien määrä isoksi. Hinta/laatu suhde ei ole kohdallaan. Tosin muissa suomalaisissa verkkokaupoissa hinta on n. 50 € halvempi. Puhumattakaan ulkomaisista.
Anonyymi15 Nov, 2024Vahvistettu ostos

