Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
5
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Todella hieno pienoismalli. Voit valita 3 eri mallia ja infoa on riittämiin. Osia on paljon ja joissakin kohtaa on erittäin haastava saada kaikki osat kohdilleen vaikka osat kyllä sopii mutta ovat niin pienet. Maaleja pitää hankkia kasamäärin jos haluaa maalata ohjeiden mukaan. Jos kokemusta on ennestään rakentamisesta tämän kyllä voi ostaa mutta lentokone ei todellakaan sovi noviisille. Jätin dekaalit laittamatta kun hajosivat käsiin. Tästä pikku miinusmerkintä.
Tomas, Espoo27 Feb, 2024Vahvistettu ostos

