Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4.83
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5
3 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hieno ja autenttinen tankki.
Anonyymi5 months agoVahvistettu ostos
Otsikoimaton arvostelu
Anonyymi30 Aug, 2025
Otsikoimaton arvostelu
Hieman haastavampi malli. Itselle telaketjujen rakentelu oli monimutkaista ja vaati paljon aikaa. Muut osat olivat mielestäni erittäin hyvin tehtyjä. Aitoa Tamiya laatua ja Suomi historiaa!
Tomas, Espoo27 Feb, 2024Vahvistettu ostos

