Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
12 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Osat sopivat todella hyvin yhteen ja muutenkin tuli hieno kokonaisuus
Osat sopivat tosi hyvin toisiinsa. Vain betonipanssaroinnin ja rungon väliin jää hieman rakoa. Itse huomasin vasta tykin liimattuani, että siellä on toinenkin. Ohjeet ovat selkeät. Se oli mielestäni parempi, joten leikkasin vanhan irti ja liimasin uuden paikalleen. Mukana tulee myös muutama figuuri, joihin ei ole ohjetta.
Sain tuotteen lahjaksi tuote on laadukas ja mukava rakentaa. Tuotteessa on kolme ukko joista yksi suomalainen ja kaksi saksalaista.
Loistava tuote. Ohjeet selkeät.
Tosi hyvä. Helppo rakentaa. 3 figuuria ja koira tuli mukana. Hyvä tuotemerkki. Suosittelen.
Laadukas ja hieno sarja! Hyvää Tamiya-laatua!
Tosi hyvä panssarivaunu! Oli kiva rakentaa, osat sopivat tosi hyvin yhteen. Laatikossa on Kaksi figuuria joihin ei ole ohjetta, Komentaja, joka on myös kuvassa, ja siihen ovat ohjeet. Laatikossa oli myös koira, ja betonipanssari. Tarroja on ilmeisesti eri tankeista, "Marjatta" oli nähty Parolan Panssarimuseossa. Mutta jotkut osat eivät pysyneet paikoillaan, piti käyttää PVA:ta. Hyvä aloittelialle, suosittelen.
Kaikki osat sopivat täydellisesti yhteen, ei tarvinnut hioa ja täytellä rakoja. Selkeät ohjeet ja muutenkin oikein mukava rakentaa. Tykkiä pystyy liikuttelemaan eri asentoihin.
Ostin pojalleni tankin lahjaksi. Toimitus oli nopeaa ja lahjaksi mieluinen.
Tuote on erittäin hyvin tehty. Ei tarvitse melkein edes tehdä muuta kuin liimaa yhteen. Tuotteen mukana tuli kolme figuuria mistä kaksi oli saksalaisia ja yksi suomalainen. Pidin enemmän saksalaisista, koska niillä oli parempi "tarina" Kun, tykkimiehellä on koira sylissä ja kapteenilla on ruokaa, mitä se ruokkii koiralle.

