Kokemukset ja arvostelut

1/35 Stug III G Finnish Army
Tamiya
1/35 Stug III G Finnish Army
V431627
(12)
10+ Available, Shipping 1 - 24 h
26,90 €

Arvostelut

4.92
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
0%
4
100%
5

12 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Otsikoimaton arvostelu

    Osat sopivat todella hyvin yhteen ja muutenkin tuli hieno kokonaisuus

    Anonyymi27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Mikko, Helsinki27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Osat sopivat tosi hyvin toisiinsa. Vain betonipanssaroinnin ja rungon väliin jää hieman rakoa. Itse huomasin vasta tykin liimattuani, että siellä on toinenkin. Ohjeet ovat selkeät. Se oli mielestäni parempi, joten leikkasin vanhan irti ja liimasin uuden paikalleen. Mukana tulee myös muutama figuuri, joihin ei ole ohjetta.

    Matias, Lahti1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    Sain tuotteen lahjaksi tuote on laadukas ja mukava rakentaa. Tuotteessa on kolme ukko joista yksi suomalainen ja kaksi saksalaista.

    Pööpö1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    Loistava tuote. Ohjeet selkeät.

    Matias, Lahti1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    Tosi hyvä. Helppo rakentaa. 3 figuuria ja koira tuli mukana. Hyvä tuotemerkki. Suosittelen.

    Onni1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    William, Kokkola1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    Laadukas ja hieno sarja! Hyvää Tamiya-laatua!

    JR1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    Tosi hyvä panssarivaunu! Oli kiva rakentaa, osat sopivat tosi hyvin yhteen. Laatikossa on Kaksi figuuria joihin ei ole ohjetta, Komentaja, joka on myös kuvassa, ja siihen ovat ohjeet. Laatikossa oli myös koira, ja betonipanssari. Tarroja on ilmeisesti eri tankeista, "Marjatta" oli nähty Parolan Panssarimuseossa. Mutta jotkut osat eivät pysyneet paikoillaan, piti käyttää PVA:ta. Hyvä aloittelialle, suosittelen.

    Jonas, Sastamala1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    Kaikki osat sopivat täydellisesti yhteen, ei tarvinnut hioa ja täytellä rakoja. Selkeät ohjeet ja muutenkin oikein mukava rakentaa. Tykkiä pystyy liikuttelemaan eri asentoihin.

    Matias, Lahti1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    Ostin pojalleni tankin lahjaksi. Toimitus oli nopeaa ja lahjaksi mieluinen.

    Paula, Salo1 Mar, 2022
    Otsikoimaton arvostelu

    Tuote on erittäin hyvin tehty. Ei tarvitse melkein edes tehdä muuta kuin liimaa yhteen. Tuotteen mukana tuli kolme figuuria mistä kaksi oli saksalaisia ja yksi suomalainen. Pidin enemmän saksalaisista, koska niillä oli parempi "tarina" Kun, tykkimiehellä on koira sylissä ja kapteenilla on ruokaa, mitä se ruokkii koiralle.

    Eemeli, Hamina1 Mar, 2022