Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
4
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
100%
4
0%
5
1 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Otsikoimaton arvostelu
Hyvä figuuri, helppo kasata. Omituisena ohje antoi ymmärtää että suorakulmion muotoisessa kilvessä olisi kohoumat jotka voisi maalata, niitä ei ollut (tai sitten ne pitäisi maalata "vapaalla kädellä" suoraan pintaan). Ei haitannut minua koska mukana oli pieni pyöreä kilpi jota käytin. Pieni miinus siitä että pariin liitoskohtaan liimauksen jälkeen jäi sauma (korjattavissa kittiä käyttämällä).
Anonyymi26 Oct, 2025

