Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
2 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Tämä yllätti positiivisesti laadultaan ja yksityiskohdiltaan. Ainoa miinus tulee suomikokardien sensuroinnista. Kokardien pätysakarat ovat siirtokuva-arkissa erillään joten ne saa kyllä autenttisiksi mutta ylimääräistä työtä siinä on. Tämä on osittain ymmärrettävää kun valmistajan markkina-alue on varmaankin pääosin keski-euroopassa.
malli on hieno ja osien yhteensopivuus parempi kuin Revell malleissa mutta tää mittakaava 1/72 on liian pieni ja jotta tämä kyseinen malli olisi arvokkaan ja näyttävän näköinen olisi sen mittakaava oltava 1/32 jotta se pääsisi oikeuksiinsa mutta nyt tämä on siis niin pieni että mahtuu kämmenelle rakennettuna, sopii hyvin aloittelijalle koska on helppo kasata eikä vaadi paljoa täyteaine pakkelia eikä hiontaa hiekkapaperilla

