Kokemukset ja arvostelut
Arvostelut
7 tuotearvostelua, Sivu 1/1
Hyvä peruskompura ruiskumaslaukseen. Liitokset eivät vuotaneet ja ilmaa riittää ainakin pienemmille neuloille hyvin. Kompurakotelon päällä olevien ruiskutelineitten kiinnitys koteloon kannattaa eristää teipillä koska muuten ne helposti rämisevät kompuran ollessa päällä.
Erittäin laadukas laite! Sopii pienoismallien ruiskumaalaamiseen täydellisesti. Olen unelmoinut tällaisesta koko pienen ikäni :) AnteroA 66 vuotta
Hinta-laatusuhde mainio; ei pidä järjetöntä meteliä vaikka ei ehkä yökäyttöön sovellu. Ainoa pikkumiinus että ruiskutelineet saattavat täristä tankin täyttyessä.
Täydellinen kompura, ei niin hardcore harrastukseen. Hintalaatu suhde erinomainen. Jos jonkun mielestä pitää kovaa ääntä, niin sitten on parempi kasvattaa kukkia.
Oikein mainio, vaikkakin hieman itseppäinen kompura. Todella hiljainen, mutta pitää silti tarpeeksi ääntä ettei yöllä kannata muita häiritä. Mainintana on, että kammen joutuu manuaalisesti lyömään takaisin paikalleen pidemmän käytön jälkeen. Tämä sujuu helposti avaamalla takaa 4 ruuvia joiden takaa kampi paljastuu ja lämäyttällä sitä ruuvimeisselin perällä. Toimii taisin normaalisti tämän jälkeen.
Ei tätä voi hyvällä omallatunnolla sanoa hiljaiseksi missään olosuhteessa. Kompura pärisee kovalla äänellä vähän väliä pitkiä aikoja vaikka itse ruiskutusaika olisi todella lyhyt. Tiedä sitten vuotaako jostain, kädellä ei ainakaan tunne ohivuotoa letkun liittimissä.

