Kokemukset ja arvostelut

Airbrush Compressor 1/6HP with 3L Tank (0-4BAR)
Hobbynox
Airbrush Compressor 1/6HP with 3L Tank (0-4BAR)
HNAS186A
(7)
9 Available, Shipping 1 - 24 h
142,00 €

Arvostelut

4.71
Kirjoita arvostelu
0%
1
0%
2
0%
3
14%
4
86%
5

7 tuotearvostelua, Sivu 1/1

    Otsikoimaton arvostelu

    Anonyymi4 months agoVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hyvä peruskompura ruiskumaslaukseen. Liitokset eivät vuotaneet ja ilmaa riittää ainakin pienemmille neuloille hyvin. Kompurakotelon päällä olevien ruiskutelineitten kiinnitys koteloon kannattaa eristää teipillä koska muuten ne helposti rämisevät kompuran ollessa päällä.

    Anonyymi4 months agoVahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Erittäin laadukas laite! Sopii pienoismallien ruiskumaalaamiseen täydellisesti. Olen unelmoinut tällaisesta koko pienen ikäni :) AnteroA 66 vuotta

    Anonyymi27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Hinta-laatusuhde mainio; ei pidä järjetöntä meteliä vaikka ei ehkä yökäyttöön sovellu. Ainoa pikkumiinus että ruiskutelineet saattavat täristä tankin täyttyessä.

    Anonyymi27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Täydellinen kompura, ei niin hardcore harrastukseen. Hintalaatu suhde erinomainen. Jos jonkun mielestä pitää kovaa ääntä, niin sitten on parempi kasvattaa kukkia.

    Anonyymi27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Oikein mainio, vaikkakin hieman itseppäinen kompura. Todella hiljainen, mutta pitää silti tarpeeksi ääntä ettei yöllä kannata muita häiritä. Mainintana on, että kammen joutuu manuaalisesti lyömään takaisin paikalleen pidemmän käytön jälkeen. Tämä sujuu helposti avaamalla takaa 4 ruuvia joiden takaa kampi paljastuu ja lämäyttällä sitä ruuvimeisselin perällä. Toimii taisin normaalisti tämän jälkeen.

    Kalle, Elimäki27 Feb, 2024Vahvistettu ostos
    Otsikoimaton arvostelu

    Ei tätä voi hyvällä omallatunnolla sanoa hiljaiseksi missään olosuhteessa. Kompura pärisee kovalla äänellä vähän väliä pitkiä aikoja vaikka itse ruiskutusaika olisi todella lyhyt. Tiedä sitten vuotaako jostain, kädellä ei ainakaan tunne ohivuotoa letkun liittimissä.

    Tuure, Raisio27 Feb, 2024